عبدالله ویسی به کادر فنی دنا یاسوج اضافه شد
در آستانه هفتههای پایانی لیگ دسته دوم فوتبال، عبدالله ویسی با توافق باشگاه دنا یاسوج به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شد تا در مسیر رقابت برای صعود به لیگ یک، آبیپوشان یاسوجی را همراهی کند.
به گزارش ایلنا، باشگاه دنا یاسوج از آغاز همکاری با عبدالله ویسی خبر داد. بر اساس اعلام رسمی این باشگاه، سرمربی سابق تیمهای سپاهان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان تا پایان فصل در سمت مدیر فنی کنار این تیم فعالیت خواهد کرد.
باشگاه دنا در بیانیه خود ضمن معرفی ویسی، به سوابق موفق این مربی در فوتبال ایران اشاره کرده و قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم را یکی از مهمترین دستاوردهای دوران مربیگری او دانسته است.
