آقای وزیر، «افزایش مزد» عامل گرانی نیست/ نان از دست رفته را به سفرههای مردم برگردانید!
وزیر کشاورزی شامگاه شنبه در گفتوگوی تلویزیونی گفت «وقتی حقوق کارگران ۶۰ درصد افزایش پیداکند، این موضوع روی قیمت تاثیر میگذارد.» چطور افزایش مزدی که حقوق کارگران را به نزدیک خط فقر هم نرسانده، عامل گرانی معرفی میشود؟!
به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای پایانی خرداد، غلامرضا نوری قزلجه (وزیر جهاد کشاورزی دولت چهاردهم) با حضور در یکی از برنامههای صداوسیما، نسبت به افزایش قیمت برخی کالاها و مواد غذایی واکنش نشان داد و بخشی از علل افزایش قیمتها را ناشی از افزایش مزد مصوب شورای عالی کار دانست.
نوری قزلجه شامگاه شنبه در گفتوگوی تلویزیونی با ارایه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در تامین مایحتاج عمومی و کالاهای کشاورزی با تاکید بر اهمیت امنیت غذایی گفت: «وقتی حقوق کارگران ۶۰ درصد افزایش پیدا کند، این موضوع روی قیمت کالا تاثیر میگذارد.»
